martes, 16 de junio de 2009

avui...si em punxes....no em surt sang

m'he passat 4 anys lluitant, esperant una reacció, somiant el que semblava impossible, confiant, accionant i visquen senzillament per tirar endavant una rel·lació.....avui, tot i el final d'aquesta, sóc feliç perquè veig que finalment ell se'n surt sol.....està feliç, està madur, està lluitant, ....si el miro m'emociono, és la sensació d'haver confiat a cegues que al més intern d'aquella persona hi havia tanta bellesa en potencia.......avui me l'estimo molt més que mai, molt més que ahir .......de sobte veus la flor que ha florit....avui si em punxen no em surt sang, avui tot i la tristesa que em remou l'estómag.....el passat ha quedat enrera, amb totes les coses belles i dures que ens han acompanyat....el present, apunta amb força i em distreu de l'enyorança, tot i la incertesa tot i les ganes de saber fins a on m'acompanya.....avui si em punxes no em surt sang

la vida és meravellosa, com diu una cançó dels Macaco...somos una marea de gente todos diferentes......de vegades te n'adones de quant has estimat i de com t'han estimat només amb el pas del temps.....de vegades enyores el que tenies i suspires pel que no tens......però segueixo pensant que en aquestst moments en que seus davant del teu ex, prens un cafè, plores i somrius, i de sobte te n'adones que tots aquells petits moments quotidians han fet un lligam tan profund, que sempre més quedarà allà establert....llavors es quan et dius que si, que ha valgut la pena, ...que si, que tenies raó en estar-ne ben enamorada perquè és algú meravellós, i que sí, que tu també t'has equivocat, però que de les coses dolentes ja ni t'enrecordes....em deia ell.....aquell dia que em vaig enfadar....li deia jo....no ho recordo, ...i entre llàgrimes reiem adontant-nos que una de les coses més meravelloses que ens ha acompanyat és que darrera cada enfado, hi havia només 10 minuts i un esclat de riure, que darrera cada desavinença, hi havia una abraçada i un sac ple de complicitat......avui, tinc un nus a la gola, tot i sentir-me feliç....i avui si em punxes....no em surt sang....

No hay comentarios: