jueves, 30 de julio de 2009

2 dies i cap allà

Queden dos dies, el d'avui no el contem....demà divendres i dissabte i marxem cap a la india!

Sensacions?

Ganes, moltes ganes d'aterrar, i començar a deixar que aflori el festival pels sentits, ...provo d'imaginar-m'ho, tothom et parla de la calor, de les olors, de la bruticia,...i no sé si és perquè som tots plegats una colla de negatius, o perquè en el fons la intensitat d'aquestes emocions et marca profundament.



El que si he vist es que tohtom, més o menys, quan parla de la india et diu t'agradarà molt, però és molt dur!



Doncs cap allà hi anem. a veureu-ho i viure-ho per nosaltres mateixes.....aquest any alguna cosa m'hi ha portat...jo sempre he pensat que els viatges et criden, no és per casualitat que l'any passat anés a laos, sincerament necessitava un viatge com el de laos, on l'armonia, la tranquilitat, el silenci i la soledat...em va acompanyar.....aquest any? es veurà! espero explicar-vos d'aquí a molt poc les primeres impressions.



Res més, doncs, Bon estiu! i bon viatge a qui marxi!

I una foto més del que se suposa m'espera.....allà....una foto feta per la meva estimada amiga marie pierre durand...artsita, fotografa, viatgera i nòmada de la vida, sàbia i forta, i plena de vida i experiències.

No hay comentarios: