martes, 23 de septiembre de 2008

S'ACABA L'ESTIU...


s'acaba l'estiu i deixes enrera el bon temps, els sopars a l'aire lliure de la terrasseta, les samarretes de tirants, les caipirinhes a mitja tarda, la pell luenta i morena, les ungles pintades, les calces de cotó de colorins, els bikinis d'escándalo.......i els collarets africans, les mil i una intencions de canviar mil coses, els projectes xerrats a la plaça amb els amics, les corredisses per ariribar a casa pendre una dutxa i sortir a sopar......i he de dir que m'encanta l'estiu, i ara mateix el tornaria a començar......


però amb la fi de l'estiu arriba la tardor......i també em ve de gust, la fresqueta, els mitjons escalfant-me els dits, les tardes de manta i sofà, el mirar per la finestra i que hi hagi uns núvols grisos, les tormentes que em fan una por que em moro a la nit, i la bici aparcada, el fred a les orelles quan passejo vora el mar.......


apuro el fucsia i el taronja i els grocs que em queden abans no m'inundin els colors grisos i negres d'aquest hivern tan aborrit que tindrem....li haurem de donar un toc d'humor entre tots no?


No hay comentarios: