martes, 12 de enero de 2010

FINAL INESPERAT: BOLLIVOOD

sábado, 22 agosto, 2009 8:08

amics, el viatge s,acava, però com totes les coses a la vida, sempre hi ha sorpreses fins a l'últim moment, avui ens ha passat el que faltava per passar en aquest viatge.......us fare una pregunta: si penseu que em faria molta il·lusió que em passes, quina flipada surrealista us ve al cap?

la veritat és que ni us ho creure-ho però si amics i amigues avui només em faltava aquest repunt per tornar a Barcelona amb la rialla a la cara i la sensació que aquest viatge ha tingut de tot i MÉS!!!!!
avui mentre ens despediem de Varanassi passejant pels ghats sota uns generosos 50 graus, gens de glamour, camisa suada i pantalons enganxats a la pell....però com que ja em coneixeu.... jo antes muerta que sencilla, sort que m,havia pintat una fina ratlla negra als ulls i m,havia fet un monyo ben macu,...perque si amics, quan érem allà perdnet-nos entre les mil fotos que vols acabar de fer d,aquells banys matinals....se m,apropen dos homes amb barrigona i cara de satisfets, exquiusmi lady......em giro i els hi endinyo un generós:

Oh no, no, no.....3 weeks travelling in india and all the people asking for money, no, no no I,m not going to give any more money....
la calor apretava i les 3 setmanes d,epxeriència també.....els homes em somriuen i jo càmera en mà decideixo allunyar-me quan em diuen que estan grabant una peli que són directors i que necessiten una guiri per fer una escena ....siiiiiiiiiiiii.siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......per dissimular he fet un ok, i,ll do an effort for you....jejejej per dins tremolava!!!!!

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

fins i tot a l,india em reclamen els bons directors.......ja ho diuen que a casa no saben valorar els talents i has de fotre al camp......en aquell moment m,he sentit la dona més glamurosa i professional del món.....i perdent el món de vista els he acompanyat a 200 metres on he vist tot el muntagte....hes escoltat tot el que em demanaven i m,he concentrat i llavors ha començat el rodatge.......la j. i l,a. feien de figurants i jo tenia lletra i tot......havia de fer de guiri que els hi diu a una parella d,indis que són molt tradicionals i que si els hi podia fer una foto....després imprimia la foto i els hi regalava i ells em regalaven un ram de flors.......total hem fet unes 7 o 8 tomes de les 3 escenes i no us ho perdeu en acabat els indis es volien fer fotos amb nosaltres, érem famoses actrius de bolliwood!!!!!!!
en acabar un tipous m,ha demanat el meu nom per sortir als credits i el telèfon per si un altre dia em volen trucar (bé això són somnis meus) i per rematar ha vingut un dels managers i m,ha dit que era super professional.....siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, m,encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sortint d,alla i sota els 50 graus que ja no notava i tremolant de l,emoció hem anat a comprar totes les pulseres habides i por haber ....deu haver set l,estress, ......

ara som a Delhi, per rematar la jugada hem anat a sopar aun restaurant que dona mil voltes als restaurants fashions de Bracelona.......i tanquem aixi el que ha set un viatge emocionant, molt divertit, molt ple d,emocions i sensacions i de descubriment d,una cultura que és alucinant.......

per tancar aquest seguit de mails us diré d,una banda que m,ha encantat compartir-ho amb vosaltres, que encara que estigueu lluny us he portat amb mi en un raco de la maleta....i que si ara em pregunteu que m,ha semblat l,india us diré de la petita zona que conec que india es un lloc on tot és possible, un espai de contradiccions, un indret a la fi del món, i a l,inici del mateix món....allà on tot comença i tot acaba, un racó ple de colors, d,olors i de molts ulls....que miren, que somriuen, que pregunten que busquen........seria molt superficial pensar que India és només merda o només alegria....jo he descobert que aqui no hi ha limits els animals es comporten com persones i les persones com animals, però és en aquesta simplicitat on de sobte descobreixes l,esencia de tot plegat......lo més esencial de l,esser huma queda concentrat en una cantonada a qualsevol carrer de les moltes ciutats visitades, ....un somriure inesperat, una foto sorpresa, una ma que et saluda, una vaca que et toreja, un esquirol que t,afronta, un plat a taula que pica, un cotxe que esquiva els obstacles, un soroll ensordidor, una lluna que brilla, una fortor, un sol que brilla, uns rata que fuig, un tren que arriba, un cec que camina, un coix que s,arrossega, un cabra que escolta, un nen que juga, una noia que somia, un home que et toca el cul, un carrer fosc un ple de llum, una casa petita, un llit ben prim, una flor que despunta, una papallona que vola, un vell que recull merda de vaca, un dona que treballa, un recepcionista que no s,entera de res, un cuiner que dorm, .......i al final del cami, us dic, que si, que fins i tot aqui hi podria viure....i que si un dia teniu la oportunitat vingueu a obrir els ulls i el cor i a coneixer el que sense jutjar és de segur un pais que impressiona, canvia, remou, i una experiència plena de vida

res més doncs, namaste i fins aviat,



merci per llegir-me
petons ben grans