jueves, 11 de febrero de 2010

3+5 I TORNEM A CELEBRAR!



M'encanten els aniversaris, m'agrada llevar-me al matí i saber que fa tants anys naixia, juntament amb la meva germana, en una clínica anomenada Sagrada Familia.....seria el destí?

Però el que més m'agrada és pensar en totes les celebracions que m'he permés fer! A casa, desde petita he sentit dir als meus pares, que s'ha de celebrar tot.....un annviersari, un sant, un examen aprovat,.....i m'agrada pensar que sí, que on hi hagi una excusa per celebrar, brindem ben fort!!

Si provo de recordar celebracions, recordo un anniversari, els 29, que el vaig celebrar al bar LOLA, i aprofitant que aquell any es donaven els premis Goya vaig muntar un joc: tots els qui venien s'havien de disfressar amb una maleta repleta de disfresses, i havíen d'agafar una figureta comprada per l'ocasió dels Charles Chaplin , i seure en un sofà glamurosament vermell, i somriure, que el meu amic fotògraf feia una instantànea amb una Polaroid!!!! Qué divertit! prometo penjar les fotos d'aquest memorable anniversari!......els meus 26 i 27 els vaig celebrar al teatre malic, envolatada de personatges, bambalines, amics que improvitzaven una escena de shakespeare, o un batucada brasilera.......els 23 els vaig celebrar a Italia, enmig d'una escena improviytzada entrre mammes italianes i actors famosos vinguts d'arreu del món.....els 30 els vaig celebrar a Brasil, entre el mar i el riu, entre caipirinhes i samba i molta batucalada i capoeira....amb una calor espetarrant, fora de lo normal en els meus altres anniversaris en gener.....els 34 els vaig celebrar a Roma, entre capoeira, bicicletes i un sopar amb una cuinera napoletana que de les abraçades i petons que em feia quasi que em sentia en una peli del Bertolucci.......i els meus 35 els he celebrat fent una gimcama per Canillo, i enfundada amb uns esquiis rodejada de molts amics!.......m'encanta haver-ne fet 35, m'encanta la setmana abans dir moltes vegades 34 per despedir-te del númeor, m'encanten les sorpreses, els somriures i detalls, i sbretot m'encanta celebrar que un any més n'he fet un de més!

2 comentarios:

Eulàlia dijo...

ei,
doncs moltes felicitats!

***** dijo...

JAJAJAJA GRÀCIES EULÀLIA!